Wednesday, October 5, 2016

Fx Raad Guitar

Guitar FX geval Wys alle 3 Images Ek het hierdie oranje pedaal geval gebou. Voorheen gebou ek 'n bruin geval vir al my pedale (die een in die rug) en die minimixer ek gebruik vir die vermenging en monitering in my gigs. Dit was 9 kg leeg, en met al die rat daarin byna bereik 19 kg wat ek nodig het om die ontwerp te verbeter en maak dit ligter, meer gemaklik en beter lyk, so ek het hierdie oranje geval (die een in die voorkant) gebou wat 'n bietjie korter en laer, maar wyer, meer aangepas om die dinge wat ek gebruik nou. Stap 1: materiaal en gereedskap vir die hout geval: Laaghout: Ek gebruik 1 cm laaghout en 'n paar afval 0,5 cm (as jy MDF gebruik, sal dit goedkoper wees, maar ook swaarder) houtlym: Titebond of die een wat jy wil vir die buitenste bedekking: Tolex, vals / kunsmatige-leer, vynil. Jy kies die kleur Kontak gom in spuit Kontak gom vir innerlike bedekking E. V.A. Skuim Kontak gom in spuit gom Velcro Sommige 0,5 cm laaghout strepe Staples 4 Haken 8 hoeke (plastiek of metaal) Baie skroewe (verkieslik swart) 1 goeie gehalte te hanteer Jigsaw (of 'n saag) Boorder Skroewedraaiers Router Sander en / of sandblocks Clamps Stapler Metal saag of Dremel om boute sny as hulle te lank is. Oor die afgelope paar maande het ek t gebruik dit dat daar nog baie kan jy altyd op 'n paar Hendrix of Trowers sit en ontslae weggewaai deur die skoonheid van hierdie effek. Ek Die Uni-Vibe hasn t gebruik op te veel van Dawid se opnames, maar die effek is nogtans een wat hy nou verband hou met. Ek vyf is op soek na 'n goeie klinkende, bekostigbare eenheid vir 'n geruime tyd en 'n vriend het voorgestel dat die MJM sestigerjare Vibe. Dit onmiddellik sy plek gevind op my bord. Undoubtly geïnspireer deur Jimi Hendrix, Gilmour begin met behulp van die Uni-Vibe in 1972 toe Pink Floyd première en getoer met wat later vrygelaat sou word as Dark Side of the Moon. Die effek is ook gebruik op die opname van die album, hoofsaaklik op asem te haal en breinskade. Later die effek is gebruik op 'n paar liedjies op sy 78 solo-album en op asem te haal en op borgtog van PULSE Tyd en onthou daardie aand. Die Uni-Vibe, deur UniVox bekendgestel in die laat 60 de, is ontwerp om die unieke klank van 'n roterende spreker te vang. In vergelyking met 'n Phaser wat s met behulp van faseverskuiwing, die Uni-Vibe gebruik 4 fotoselle rondom 'n polsende lig bron. 'N Goeie wenk is om die uitwerking op (krag) te verlaat vir 10-15mins tot sy volle potensiaal te bereik. - Die MJM sestigerjare Vibe. Dit is 'n ouer weergawe van die pedaal. Check uit die MJM webwerf vir alle nuwe grafiese op hul pedale. MJM kitaar effekte is 'n klein web-gebaseerde maatskappy wat met die hand gebou kitaar effekte of sogenaamde boetiek-effekte maak. Die pedale is klone van ou klassieke soos sopraan boosters, germanium en silikon transistor fuzzes en 'n paar Hendrix dinge soos die Roctavious. Die sestigerjare Vibe beloof om 'n presiese replika van die ou UniVox (nou gemaak deur Dunlop) en die pedaal wees beslis lewens aan daardie belofte. Die toon is dik, Smokey en enigiets wat jy kan begeer. Dit naels al die Gilmour dinge en ek gebruik dit baie met my ander band, Airbag ook. Die kontroles is: 2 chickhenhead knoppe vir volume en intensiteit, 1 knop vir spoed wat toonbank bedryf klok-wyse, 1 skakel skakelaar vir koor en vibrato (gebruik koor vir die Gilmour toon), 1 verbypad effek voet schakelaar, 1 op / af krag skakelaar . Die pedaal word in skree geel op die MJM webwerf, maar jy kan vra vir 'n silwer Hammerite soos myne, wat beslis lyk beter op die pedaal raad. As ek my vinger op een ding sit, dan is die volume skakelaar kon meer nuttig. Dit moet bly op 100 vir 'n plat teken. Enige laer sal jy 'n volume daling gee. Dit is ook gepraat oor verskeie forums. Dit is regtig nie 'n probleem nie, maar ek sou verkies om 'n volume beheer wat jy 'n ligte hupstoot sal gee as well. Sound Clip: Breathe Dit is 'n clip gebaseer op die weergawe van Wembley 16.11.74 toe Dawid het 'n reguit solo eerder as die skyfie intro. Ek dink hy ook 'n Phaser op daardie tydstip, maar dit gee jou 'n idee. Ek ve aangeteken met behulp van Fender CS 69 bakkies (brug / middel 4. posisie), Colorsound Powerbooster (set volume hupstoot om skoon te maak), MJM sestigerjare Vibe en 'n Ibanez DE-7 eggo in 'n Marshall 5210 50W transistor combo, skoon kanaal. 'N wenk van galm bygevoeg in Garage. Instellings op die sestigerjare Vibe: koor af, volume 100, intensiteit 03:00 (o klok) en die tempo op 40. Jy kan ook 'n baie mooi Enige Kleur You Like toon deur die draai die intesity al die pad tot en die tempo van 75. Ek ve in vergelyking die sestigerjare Vibe met die Dunlop Uni-Vibe, Fulltone Deja Vibe, Voodoo Lab Mikro Vibe en die Sweetsound Mojo Vibe en my ore die sestigerjare Vibe beslis klink beste en die prys 275.00 is baie bekostigbaar. MJM bied ook een van die beste kliëntediens ek vyf ervaar. Uiters nuttig en vinnig ry. Besoek hul webwerf en kyk na hul fantastiese effekte Post navigasie Hey Hoe gaan dit met 'n kommentaar op hierdie pos Kanselleer antwoord ProGuitarShop FX LOOPS VERDUIDELIK Hallo mense. Welkom terug na die hoek. Vandag t bewe met vrees wanneer ons sien Stuur en terug jacks. So, wat is 'n effekte lus basies 'n uitwerking lus is 'n toevoer / afvoer wat 'n gebruiker in staat stel om effekte tussen die voorversterker / EQ artikel en die krag gedeelte van 'n versterker te voeg. Hier is 'n voorbeeld: Oorspronklik versterkers is gebou sonder 'n uitwerking lus net sodat effekte om te loop nie reguit in die voorkant van 'n amp. Hierdie reëling is ideaal vir die kitaarspeler hardloop 'n overdrive, fuzz, kompressor, of booster of vir diegene wat met behulp van die versterker vir skoon toon, loop al effekte in die voorkant. Die probleem is wanneer die wins kanaal van 'n versterker gebruik word vir 'n overdrive toon. In die algemeen tydgebaseerde effekte soos vertraging en galm, en modulasie effekte, soos koor en fase, is geneig om te klink meer natuurlike wanneer dit toegepas word om die sein nadat dit overdriven. As 'n basiese reël, die meeste kitaarspelers verkies om modulasie te voeg tot 'n reeds overdriven sein. Wanneer die modulasie toegepas voordat die overdrive, kan dit lei tot 'n dowwer klank of in die geval van 'n vertraging, kan die effek was nie. As 'n kitaarspeler word met behulp van 'pedaal na die overdriven toon te bereik, dan is daar geen probleem loop al effekte in die voorkant van die amp. Gewoonlik in hierdie opstel, sal die overdrive en wins of vlak bevordering effekte eerste in lyn na die kitaar met tydgebaseerde en modulasie effekte na te kom nie. Met die bekendstelling van hoër wins versterkers wat overdrive te produseer, vervaardigers begin die skep van effekte lusse sodat modulasie en tydgebaseerde gevolge kan in die versterker na die overdrive kanaal plaas, en voor die krag amp, dus hou die overdrive eerste in lyn. Parallel en serie Loops So nou dat ons 'n basiese begrip van wat 'n uitwerking lus is en waarom hulle bestaan ​​nie, laat n goeie idee om die kontroles effekte vlak ingestel om minimum en bring dit tot op die vlak van jou versterker ooreenstem met geen gevolge in die lus. Dit staan ​​bekend as Eenheid verkry. Baie soos 'n professionele vermenging konsole, 'n parallel-effekte lus split die sein met die droë sein beide stuur deur middel van die lus en die res van die versterker. Dit maak voorsiening vir groter deursigtigheid, soos die droë sein nooit die versterker 100 laat. Die meeste parallel sirkelroetes sal 'n versnit beheer oor hulle laat die bewerkstellig sein van die Return Jack word gemeng met die droë sein het. Dit laat 'n groter beheer oor effek diepte en gee die gebruiker beheer oor hoeveel van die effek wat in die produksie is. Die vangs oor parallelle sirkelroetes is dat hulle werk die beste met gevolge wat kan uitloop 100 nat sein. Sedert die droë sein is reeds teenwoordig in die versterker en kan gemeng via die gevolge lus, wat die droë sein teenwoordig op die opbrengs van die gevolge self kan lei tot 'n baie flou geaffekteerde sein. Dit is waarom sommige verwerkers en digitale effekte het 'n funksie. As jou effekte kan nie uitset 100 nat sein, 'n parallel-effekte lus dalk nie die beste keuse wees. Tube en Solid State Gedryf Loops Nou laat om die sein maar dit is subjektief. Om buffer Ons weer ly aan die ellende van 'n nie-gebuffer effekte lus is daar produkte wat ontwerp is om so 'help as die Ceriatone Klein-ulator. Die meeste hoofstroom versterkers sal 'n gebufferde effekte lus het terwyl boetiek versterker bouers net dit kan bied as 'n bykomende opsie. Moet ek 'n Effek Loop As jy jouself hierdie vraag vra, dan het jy waarskynlik nie t seer niks om uitstel en galm loop in 'n ten volle overdriven versterker insette. Terwyl die kleure geskep dalk nie vir almal nie, kan hulle vir jou so soos gewoonlik, vertrou jou ore oor enige artikels of menings. Nou is daar-pedaal gebaseer eenhede daar buite wat 'n uitwerking lus op jou pedalboard voorsien. Dit is nie dieselfde ding maar dit verskaf 'n paar groot funksies soos ware-verbypad vir diegene oesjaar toon suiers of 'n versnit beheer soos die Xotic X-Blender. Dit laat jou toe om te mellow diegene wat meer as die top-effekte of gebruik 'n slag-droë funksie daarmee om jou eie unieke versnit te skep. Wel daar is dit. Effekte sirkelroetes (hopelik) in 'n japtrap. Soos in alle dinge kitaar, jou eie behoefte om óf of nie 'n uitwerking lus in jou volgende amp sal tot jou individuele behoeftes en ore. Ek persoonlik hou daarvan om dinge eenvoudig te hou, maar wanneer slingerspoed die JTM-45, het ek soms wens ek het 'n uitwerking lus vir die Echoplex. Dit gesê, ek nog steeds lief vir die warmte wanneer direk ingeprop dat sucker so ek don jy volgende keer sal sien, in die hoek. Kommentaar Om Phil M N ontvanger moet nog die dood van die sein van 'n amp as die gevolge lus is reeks, maar dit het t as die gevolge lus parallel is. En die impedansie dat die insette van 'n ontvanger doesn t die frekwensie verander. gepos op 28 April 2011 om 09:46 Wat ek don t 'n enkele amp vervaardiger het hierdie opstelling gebou in hul offers asseblief verlig my. Dankie. gepos op 28 April 2011 om 09:56 Baie dankie vir hierdie inligting. Ek wou vra, is 'n gebufferde / nie-gebuffer lus dieselfde ding as 'n aktiewe / passiewe lus ek wil 'n uitwerking lus in my Hot Kat geïnstalleer te kry, maar was onseker oor watter tipe te kry. U het genoem dat die bestuur van 'n baie effekte deur die lus. Ek sou loop 'n EQ, volume, vertraging galm pedaal (en moontlik modulasie) deur daar. Sou ek wil gaan met 'n gebufferde lus vir daardie gepos op 28 April 2011 om 09:57 Colton Wedeking sê: Hallo almal, Ek het net gewonder hoe ek een FX Loop, mono sou loop, in twee afsonderlike amp. Dit sit t my vinger op dit. As dit 'n skakel pedaal van een of ander aard vereis, kan iemand wys my in die regte rigting Dankie gepos op 28 April 2011 om 09:59 Goeie dinge. meer as wat ek gedoen het 15 minute gelede leer ken. Hou so aan. gepos op 28 April 2011 om 11:24 Nou kry ek dit Dankie vir die info gepos op 28 April 2011 om 12:37 Sam, vervaardigers Don se ongelooflike onprakties om in een amp kop sit en mees amp met effekte sirkelroetes kry al hul ondergang van die voorversterker anyways. Rodrigo, ja aktiewe is dieselfde as gebuffer en passiewe is dieselfde as gebufferd. gepos op 28 April 2011 om 12:57 gepos op 28 April 2011 om 15:14 Nice artikel oor FX lusse en buis ampère. So basies as jy don t gebruik anders as 'n booster of vervorming pedaal die FX lus is nie nodig effekte. Wat gebeur egter met 'n geraas suppressor Dit weet dit is beter na die voorversterker en op die ou end van die effekte ketting te sit sodat dit 'n werklike impak op die FX lus sal hê. Sou dit 'n beter resultaat in 'n reeks of parallel loop gepos op 28 April 2011 om 17:01 Elke amp met 'n spreker Jack tegnies het hierdie funksie, kan jy 'n lyn van die spreker jack om die pedaal uit te draf en dan uit die pedaal na die spreker. Ongelukkig sal hierdie verskriklik clip op die volume wat nodig is om die mag buis distorsie en sal heel waarskynlik vernietig jou pedaal en amp. Dit kan moontlik werk teen 'n baie lae volumes egter. gepos op 28 April 2011 om 18:18 vind ek dit interessant dat se rekords sal meer algemeen wil hierdie effekte in-front loop. gepos op 28 April 2011 om 08:12 Andy, jou hoek rotse. Dankie vir al die goeie inligting. gepos op 28 April 2011 om 22:52 Nog 'n groot artikel. hulle kan nie jou genoeg wees om te betaal daar :) gepos op 28 April 2011 om 23:03 Hi Andy, Dankie vir 'n baie insiggewende artikel. Ek het 'n Mesa Boogie Lone Star Spesiale, en ook nie die moeite doen met die gevolge lus. Ek het 'n baie pedale, maar al beheer deur 'n GigRig Pro-14 wat 'n groot aantal opsies toelaat, maar neem enige van of al uit die ketting aan die klik van 'n enkele knoppie (insluitend om 'n paar thro EFX lus as 'n mens wil ). Check dit uit - briljante produk wat jy dalk wil om te verkoop thro jou winkel. gepos op April 29, 2011 op 01:34 dankie vir die artikel. As die uitset / volume van die pedaal in die effekte lus is hoër / kruk sal dit stoot die artikel krag amp overdriving dit selfs in 'n gebufferde effekte-lus thanks again vir die artikels wat gepos word op April 29, 2011 op 01:54 Ongelukkig gaan ek heen en weer - ek Anyhow - my enigste werklike probleem met die gebruik van FX lusse is al die ekstra kabels om alles van my pedaal raad terug te kry om die amp die raad waar ek dit kan beheer. Miskien eendag kan ek 'n Bradshaw bekostig Maar dit bring my by te dink kabels heen en weer moet dra 'n uitwerking op die tone, ja gepos op April 29, 2011 op 3:26 BTW: Andy, het ek geniet die TC Elektroniese toon druk kolle jy geskep vir die nuwe TC pedaal reeks. Groot pedale by the way, kampeerders Die prys is belaglik laag vir TC gehalte. Andy het 'n groot EP3 naboots vir die vertraging pedaal en 'n mooi koor mengsel op die koor eenheid. Soos om lusse, ek het oud geword skool, 'n lang in die tand speler, en oor die jare het ek allerhande pedaal haak ups probeer. Ek eindig altyd terug te gaan na die gebruik van my lus. Net klink beter, voller, modulators meer vee en diepte kopruimte. Ek het 'n BBE, TC DDL, TC koor, T-Rex Viper, EH klippie in my lus, en dikwels 'n Lovepedal Pickle Vibe wat verander van die een ent van die ketting om die lus hangende my gemoed. Ek het nog nooit gehou van die gewilde deal om te probeer om 'n Phaser of vibe voordat winste of ODS hardloop, net klink nie so goed, soort van ruïnes die algehele sweep en pols van die eenheid. Dit is nie soos EVHs Fase 90 in 'n geleed Marshall. Probeer dit en kyk. Diegene argumenteer Vibe eers ou Trowers en nuwe Trowers en voorsiening maak vir die beter deel tegnologie van pedale en amp het die nuwe werklik beter klink nie werklik te luister en dit was voor sirkelroetes, modulators na winste of ODS klink beter en in die lus kry rondom die dist en freq kerven van die voorkant Preamp. Sommige soos 'n vibe voor, maar dit oor en oor het probeer, rip gaan die velcro en terug na die lus. Die lus reëls. Enigiemand bestuur van 'n DDL in amp in, is selfs 'n koor of 'n Phaser mis te loop op 'n veel beter toon. Die nuwe TC koor in die DDL deur die lus is 'n pragtige stem. gepos op April 29, 2011 op 08:03 Tom, Wat jy beskryf is moontlik een van die vinnigste maniere om al jou toerusting te vernietig. Moet nooit FX op 'n spreker uitset onder geen omstandighede. Dit d sein is optimale, hoewel nie prakties in 'n lewendige situasie. gepos op April 29, 2011 op 08:43 Laat 'n boodskap


No comments:

Post a Comment